Kun

Ekstra rabat: 11% fra 899 kr. | 14% fra 1299 kr. - på næsten alt

Op til 65% rabat > se her

Kundeservice oversigt


Hvordan kan vi hjælpe dig?

Tag gerne et kig i vores FAQs, måske finder du svar på dit spørgsmål allerede der.

Ofte stilte spørsmål

Hvordan fungerer en retursending?

Ønsker du at sende en vare retur, er det ikke noget problem. Klik venligst på linket "Til returportalen" herunder. Du finder dine informationer til login på den tilsendte faktura eller ordrebekræftelse.

Varen skal sendes retur i ubrugt tilstand og med original emballage. Hvis du ikke længere har originalemballagen kan du bruge et tilsvarende alternativ.

Til returportalen

Hvordan foregår bestillingsprocessen?

Efter at du har fundet den eller de lamper, som du gerne vil bestille, angiver du et ønsket antal og trykker på knappen “I indkøbskurven.“ Artiklen/Artiklerne vil dernæst blive vist i indkøbskurven. Herefter kan du stadigvæk fortsætte indkøbet, opdatere antal artikler, eller gå videre til kassen.

I næste skridt kan du registrere dig som kunde, hvormed du vil slippe for at indtaste alle dine oplysninger igen ved eventuelle fremtidige bestillinger. Du kan selvfølgelig også fravælge registreringen og bestille som gæst. Derefter udfylder du dine oplysninger, kontrollerer bestillingen og sender den til os.

Hvor længe gælder garantien/garantiperioden for et produkt?
 
Garantien er et frivilligt tilbud fra den respektive producent ud over den lovpligtige reklamationsret (24 måneder). Garantien er ikke en service, der leveres af onlineforhandleren. De respektive garantibetingelser for producenterne kan findes i produktdetaljerne for det respektive produkt.

Hvornår får jeg pengene tilbage fra min retur?
 
Så snart din retur er modtaget og kontrolleret af os, modtager du en bekræftelse via e-mail. Tilbagebetalingen foretages derefter ved hjælp af den originale betalingsmetode.

Kan jeg ringe til jer for at få råd, også før jeg køber?

Selvfølgelig! Det er en fordel for dig, hvis du er informeret om vores lamper på forhånd. Stil dig selv spørgsmål som for eksempel: Hvilken farve, hvilket materiale, hvilken størrelse og form skal min fremtidige lampe have? Hvilket formål skal den tjene? Har den et rent funktionelt formål? Skal lampen give et kraftigt arbejdslys? Ønsker du lysstyring eller lysdæmpere? Skal lamperne være energisparende? Ønskes det, at lampen skal være en eksklusiv designblikfanger?

Vi giver dig gerne råd om alt det og hjælper dig med eventuelle tekniske spørgsmål omkring montering, dæmpning, passende lyskilder, ekstra tilbehør, lysfarver osv.

Også forretningskunder med større og mindre behov for belysning er i de bedste hænder hos os! Fortæl os om dine behov og skriv til os.

Har du spørgsmål?
Man. til fre. 09:00 – 17:00

Returportal

Ønsker du at sende et defekt/beskadiget produkt retur?

Tag kontakt med os via returportalen for hurtigst mulig behandling:

Til returportalen

Tag kontakt til kundeservice

Kontaktformular

Databehandling som følge af brugen af vores kontaktformular er underlagt vores persondatapolitik.

Kundeservice og teknisk support over telefonen.

Vi besvarer skriftlige forespørgsler inden for 3 hverdage.

Når du sender os en skriftlig forespørgsel, vil vi bede dig om at benytte vores kontaktformular for en hurtigere ekspedition.

Vores kundeservice holder lukket fra den 24. til den 26. december samt den 31. december 2024 og den 1. januar 2025.

For vores privatkunder

Mandag til fredag
09:00 - 17:00

 

89 88 18 90

E-mail:

info@lampegiganten.dk

For vores erhvervskunder

Mandag til fredag
09:00 - 17:00

 

89 87 99 99

E-mail:
erhverv@lampegiganten.dk